آخرین اخبار
کد مطلب: 125149
توضيح جالب يکي از نمايندگان سلفي بگير؛
نمي خواستم عکس يادگاري بگيرم/ آقاي قشقاوي گفت ايشان موگريني است
تاریخ انتشار : 1396/05/17 10:49:53
نمایش : 2133
نماينده مردم چابهار در مجلس شوراي اسلامي درباره سلفى جنجالى با فدريکاموگريني،گفت: من داشتم از آنجا رد مي شدم که آقاي قشقاوي گفت ايشان موگريني است من نمي دانستم و نمي خواستم عکس يادگاري بگيرم.
به گزارشسلام لردگان؛ به نقل از عصرهامون، پس از پايان مراسم تحليف رئيس جمهوري تعدادي از نمايندگان اقدام به گرفتن عکس يادگاري با فدريکا موگريني کردند.
اين سلفي حقارت باعث واکنش هاي بسياري از سوي مردم، مسئولين و علما شد و خواهان عذر خواهي نمايندگان سلفي بگير شدند.
 
عبدالغفور ايران نژاد نماينده مردم چابهار در مجلس شوراي اسلامي و يکي از نمايندگان که در عکس سلفي با موگريني حضور دارد، در توضيح اين موضوع اظهار داشت: من در سلفي قشقاوي معاون کنسولي، امور مجلس و ايرانيان وزارت امور خارجه ايران بودم و ايشان عکس سلفي مي گرفتند بعد از آن من بيرون آمدم.
 
وي در پاسخ به سئوال خبرنگار مبني بر اينکه دليل سلفي نمايندگان با موگريني چه بود آيا به خاطر شخصيت سياسي وي بود، افزود: بله چون از طرف پارلمان بود و اين ها نماينده بودند تازه ايشان پشت به ما بود قشقاوي عکس مي گرفت.
 
ايران نژاد در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مبني بر اينکه آيا اين سلفي تاثيري در سياست خارجه دارد يا نه، گفت: هيچ تاثيري در سياست خارجه ندارد فقط عکس يادگاري بود که نمايندگان گرفتند.
 
وي ضمن عذر خواهي از ملت ايران، ادامه داد: من داشتم از آنجا رد مي شدم که آقاي قشقاوي گفت ايشان موگريني است من نمي دانستم و نمي خواستم عکس يادگاري بگيرم.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس